Blogger Nedir ? Neden Blogger ?

Blogger, bedava olarak blog sahibi olmanızı imkanı sunan servislerden birisidir. Google'ın sahibi olduğu bir hizmet olan Blogger'a kayıt olduğunuzda.blogspot.com uzantılı bir blogunuz olabilir. Mesela ben kayıt oldum ve tr-bloggeryardim.blogspot.com isimli bir blog aldım. Siz de istediğiniz bir ismi , şayet daha eskiden alınmamışsa, blog olarak alabilirsiniz.

Başta da söyledim Blogger'ın arkasındaki Google takviyesi kesinlikle onu blog servisleri aralarında en iyilerden biri yapıyor. Blogger'dan aldığınız bir blogu yönetmek de oldukça pratik. Panelinizden basit bir biçimde yazınızı ekleyip anında yayınlayabiliyorsunuz. Bununla birlikte blogunuz için hazırlanmış eşsiz temalardan bir tanesini seçebiliyor veya başkaları aracılığıyla kodlanmış temaları blogunuza bir kaç tık ile yükleyebiliyorsunuz.

Tüm Google hizmetlerinde tek bir hesap üzerinden kayıt olunabildiği gibi Blogger da da bu durum bu geçerli. Bir gmail hesabınız var ise şayet anında Blogger.com adresinden blogunuzu alabilir, gmail hesabınız yoksa da anında Google'a kayıt olarak başlayabilirsiniz.

Neden Blogger ?

Sadece 1 tane gmail hesabıyla blogger.com'dan giriş yaparak idare paneline bağlanırsınız. Web siteniz çabuk ve güvenilir google sunucularda bulunur. Youtube ve Picasa internet albümleri ile entegre olduğundan video ve fotoğraf yayınlamak çok kolaydır. Hazır taşınabilir şablonlar yardımıyla internet siteniz gsm telefonu ve tablet bilgisayarlarla tam uygun olabilir. Sadece tek tıklama ile internet sitenizi istediğiniz süre kendiniz yedekleyin. Html, css ve javascript kodları kullanmanıza olanak vermesi sebebiyle bizzat temanızı tasarlayabilirsiniz veya ücretli ve bedava temaları modifiye edip kullanabilirsiniz. Türkçe dil takviyesi olması ise en önemli özelliğidir.

Evet bu makalemde Blogger Nedir ? Neden Blogger ? sorularına kendi adıma cevap verdim. Daha öncelerden takipçilerimden neden wp bırakıp blogger a geçtin sorularına da cevap vermiş oldum...

İyi Bloglamalar...


Google Plus'da Paylaş

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum :

Yorum Gönder